Saturday 18 November 2017

Eu emisje system handlu lotnictwa


Od 2017 do 2018 r. Polityka rządowa: emisja gazów cieplarnianych Jest to kopia dokumentu, w którym zawarto politykę rządów koalicyjnych konserwatystów i liberałów demokratycznych na lata 2017-2018. Poprzedni adres URL tej strony to gov. ukgovernmentpoliciesreducing-the-uk-s-greenhouse-gas-emission-by-80-by-2050. Aktualne zasady można znaleźć na liście zasad GOV. UK. Ustawa o zmianach klimatycznych z 2008 r. Ustanowiła pierwszy prawnie wiążący cel dotyczący zmiany klimatu. Naszym celem jest ograniczenie emisji gazów cieplarnianych w Wielkiej Brytanii o co najmniej 80 (od poziomu podstawowego z 1990 r.) Do 2050 r. Staramy się osiągnąć tę redukcję poprzez działania w kraju i za granicą. Przejście na bardziej energooszczędną, niskoemisyjną gospodarkę pomoże nam osiągnąć ten cel. Pomoże to także Wielkiej Brytanii w mniejszym stopniu polegać na importowanych paliwach kopalnych i mniej narażonych na wyższe ceny energii w przyszłości. Ustalanie krajowej polityki i strategii Aby upewnić się, że polityka rządu brytyjskiego skutecznie przyczynia się do osiągnięcia naszych celów w zakresie redukcji gazów cieplarnianych, były: ustalanie budżetów emisji dwutlenku węgla w celu ograniczenia ilości gazów cieplarnianych, które Wielka Brytania może emitować w określonym czasie, za pomocą statystyk dotyczących emisji gazów cieplarnianych i dalsze dowody, analizy i badania mające na celu informowanie o polityce dotyczącej energii i zmian klimatycznych za pomocą unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji (EU ETS) w celu dostarczenia znacznej części redukcji emisji węgla w Wielkiej Brytanii w latach 2017-2020 przy użyciu zestawu wartości dla węgla, aby upewnić się, że projekt i oceny polityki uwzględniają wpływ zmian klimatycznych za pomocą kalkulatora 2050, aby umożliwić decydentom i społeczeństwu zbadanie różnych możliwości osiągnięcia celów redukcji emisji 2050 r. Ograniczenie zapotrzebowania na energię i pomoc ludziom i firmom w bardziej efektywnym wykorzystaniu energii Możemy osiągnąć znaczące redukcje w Wielkiej Brytanii emisje gazów cieplarnianych, jeśli przedsiębiorstwa, sektor publiczny i gospodarstwa domowe zmniejszają swoje zapotrzebowanie na energię. Były: zmniejszenie zapotrzebowania na energię dzięki inteligentnym licznikom i innym energooszczędnym środkom dla przemysłu, przedsiębiorstw i sektora publicznego w celu zmniejszenia emisji poprzez poprawę efektywności energetycznej nieruchomości za pośrednictwem Zielonego Ładu, dając zachęty dla organizacji sektora publicznego i prywatnego do podjęcia większej ilości energii. wydajne technologie i praktyki dzięki Systemowi Efektywności Energetycznej CRC, zmniejszając emisję gazów cieplarnianych i innych emisji z transportu, zmniejszając emisję gazów cieplarnianych z rolnictwa. Inwestowanie w technologie niskoemisyjne Technologie wykorzystujące technologie niskowęglowe będą stanowić ważny wkład w realizację naszych celów w zakresie redukcji gazów cieplarnianych. Były to: podjęcie działań mających na celu zwiększenie wykorzystania technologii niskoemisyjnych oraz stworzenie branży wychwytywania i składowania dwutlenku węgla, ograniczającej emisje z sektora energetycznego i zachęcającej do inwestowania w technologie niskoemisyjne poprzez reformę rynku energii elektrycznej w Wielkiej Brytanii, zapewniającą ponad 200 milionów środków na innowacje. w technologiach niskoemisyjnych od 2017 do 2018 r. Publiczne zgłaszanie emisji dwutlenku węgla przez przedsiębiorstwa i sektor publiczny Publiczne zgłaszanie emisji dwutlenku węgla pomaga zachęcić organizacje do większej efektywności energetycznej i pozwala nam ocenić postępy, jakie poczyniono. Były: podejmowanie działań międzynarodowych Kontekst W grudniu 2017 r. Opublikowaliśmy plan emisji dwutlenku węgla. który przedstawia nasze propozycje dotyczące redukcji emisji, do których zobowiązano się w pierwszych 4 budżetach na emisję dwutlenku węgla. Pomoże to Wielkiej Brytanii osiągnąć cel 2050. Rachunki i prawodawstwo Ustawa o zmianach klimatycznych z 2008 r. Określa prawnie wiążące cele Zjednoczonego Królestwa. Jego celem jest: poprawa zarządzania emisją dwutlenku węgla i pomoc w przejściu na gospodarkę niskoemisyjną w Zjednoczonym Królestwie, co pokazuje, że Wielka Brytania jest zdecydowana wziąć na siebie część odpowiedzialności za redukcję globalnych emisji gazów cieplarnianych poprzez rozwój negocjacji w sprawie międzynarodowego porozumienia w sprawie zmian klimatycznych po 2017 roku. współpracowały z Komitetem ds. Zmian Klimatu (CCC) - ekspertem, niezależnym, ustawowym organem publicznym utworzonym na mocy ustawy o zmianach klimatu z 2008 r. w celu oceny, w jaki sposób Wielka Brytania może najlepiej osiągnąć swoje cele w zakresie redukcji emisji na 2020 r. i 2050 r. Dokonano również oceny postępów Zjednoczonego Królestwa w sprawie spełnienia ustawowych budżetów emisji. Dodatek 1: redukcja emisji gazów cieplarnianych z rolnictwa Ta strona zawierała szczegółowy opis głównego dokumentu dotyczącego polityki. Rolnictwo powoduje 9 emisji gazów cieplarnianych w Wielkiej Brytanii (GHG). W jego skład wchodzą: podtlenek azotu (około 55), który jest wytwarzany z wykorzystaniem syntetycznego i organicznego nawozu metanowego (około 36), który powstaje w wyniku procesów trawienia zwierząt gospodarskich oraz produkcji i wykorzystania obornika i gnojownicy węglowej dwutlenek (około 9) z energii zużytej na paliwo i ogrzewanie Jak Anglia redukuje emisje z rolnictwa W Anglii sektor rolny przyjmuje opłacalne praktyki, aby zwiększyć wydajność energetyczną gospodarstw rolnych i pomóc Wielkiej Brytanii osiągnąć 80 redukcji emisji gazów cieplarnianych do 2050 r. Praktyki te również zwiększają konkurencyjność i zrównoważoność przedsiębiorstw rolnych. Na przykład, poprawa systemu zarządzania składnikami odżywczymi w gospodarstwach poprzez dokładniejsze dopasowanie składników odżywczych do potrzeb upraw może zmniejszyć emisję, zwiększyć wydajność i zaoszczędzić pieniądze. Przegląd naszej pracy Będziemy kontynuować współpracę z wieloma zainteresowanymi stronami, aby zbadać wyniki przeglądu, udostępnić szersze dowody i udoskonalić nasze obecne podejście. Zdecentralizowane administracje Rząd Szkocji opracował stronę internetową "Rolnictwo na rzecz poprawy klimatu", która oferuje praktyczne środki, które rolnicy mogą wykorzystać do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych. Rząd walijski powołał Grupę ds. Zmian Klimatu Ziemi, aby zastanowić się, w jaki sposób rolnictwo i użytkowanie obszarów wiejskich może zmniejszyć zmiany klimatyczne i pomóc ludziom w dostosowaniu się do nich. Irlandia Północna Departament Środowiska (DOE) opublikował plan działania na rzecz redukcji emisji GhG w Irlandii Północnej. który obejmuje emisje z sektora rolnego. Dodatek 2: System handlu emisjami UE (EU ETS) Była to strona szczegółu wspierająca główny dokument dotyczący polityki. EU ETS to największy na świecie wielobranżowy, wielosektorowy system handlu przydziałami emisji gazów cieplarnianych. Jest to kluczowe dla osiągnięcia przez UE celu, jakim jest ograniczenie emisji CO2 do 2020 r. Dowiedz się więcej na temat działania EU ETS. EU ETS obejmuje około 11 000 energochłonnych instalacji przemysłowych w całej Europie, w tym elektrowni, rafinerii i dużych zakładów produkcyjnych. EU ETS w Wielkiej Brytanii Ramy prawne dla EU ETS są określone w: W Wielkiej Brytanii jest około 1000 uczestników EU ETS. Sektor handlu, tj. Sektory objęte EU ETS. będzie uwzględniać ponad 50 redukcji emisji niezbędnych do osiągnięcia celów Wielkiej Brytanii w latach 2017-2020. EU ETS odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu przestrzegania przez Brytyjię prawnie wiążących budżetów emisji, co z kolei pomoże nam zmniejszyć emisje z Wielkiej Brytanii do co najmniej 35 (poniżej poziomu z 1990 r.) W 2020 r. I 80 do 2050 r. Cele te są określone w ustawie o zmianach klimatycznych z 2008 r. 2017 r. System handlu uprawnieniami do emisji w UE (EU ETS) zweryfikował dane dotyczące emisji Od dnia 2 kwietnia 2017 r. Na poziomie instalacji 2017 r. Zweryfikowane dane dotyczące emisji EU ETS zawarte w Dzienniku transakcji Unii Europejskiej (EUTL) zostały publicznie udostępnione. W Wielkiej Brytanii całkowita zweryfikowana emisja EU ETS w 2017 r. Wyniosła 231,2 MT2. Średni roczny pułap fazy II dla Zjednoczonego Królestwa wynosi 245,6 Mt CO2. Rzeczywisty przydział dla brytyjskich instalacji objętych EU ETS w 2017 r. Wynosił 229,0 mln CO2. Zarządzanie EU ETS DECC ustanawia Polityka Wielkiej Brytanii w sprawie EU ETS. we współpracy z zdecentralizowanymi administracjami i innymi departamentami rządowymi. Możesz wysłać e-mail do DECC z zapytaniami dotyczącymi polityki na stronie eu. etsdecc. gsi. gov. uk Odpowiedzialność za wdrożenie i regulację EU ETS jest w dużej mierze oparta na danych geograficznych. Agencja Ochrony Środowiska (EA) jest brytyjskim administratorem i angielskim organem regulującym system handlu uprawnieniami do emisji w UE. Od 1 kwietnia 2017 r. Walijskie organy nadzoru już przyjmują odpowiedzialność za walijskie instalacje. Kontakty są podane poniżej. Organizacja regulacyjna dla EU ETS Adres do zapytań Dalsze informacje na temat EU ETS Przeczytaj nasze przewodniki, aby dowiedzieć się więcej na temat EU ETS: Uczestnictwo w EU ETS wyjaśnia, w jaki sposób działa EU ETS, uprawnienia, zgodność, lotnictwo, małe firmy emitujące, carbon leakage, nowy uczestnik EU ETS. Szczegółowe informacje na temat aukcji na rynkach węgierskich i rejestrów można znaleźć tutaj w EU ETS. Publikacje legislacyjne i publikacje dotyczące badań, wytyczne rządu i ramy prawne tego programu są dostępne tutaj: strategia i reforma unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji (ETS): przyszłość systemu - określa wizję rządów brytyjskich na temat przyszłości EU ETS i stanowiska w sprawie wniosek legislacyjny Komisji Europejskiej dotyczący rezerwy stabilności rynkowej. Dodatek 3: Publiczne zgłaszanie emisji dwutlenku węgla przez przedsiębiorstwa i sektor publiczny Była to strona szczegółu wspierająca główny dokument dotyczący polityki. Zapewniamy wytyczne dla firm i organizacji dotyczące pomiaru i raportowania emisji gazów cieplarnianych (GHG). Niniejsze wytyczne są przeznaczone dla wszystkich rozmiarów biznesu, a także organizacji publicznych i organizacji trzeciego sektora. Wyjaśnia, w jaki sposób organizacje mogą mierzyć i raportować swoje emisje gazów cieplarnianych, jak również ustalać cele, aby je zmniejszyć. Publikujemy również roczne współczynniki konwersji emisji GHG. Organizacje mogą z nich korzystać, aby pomóc im obliczyć emisje CO2 z informacji takich jak rachunki za media, zużycie paliwa i przebieg samochodu. Czynniki te są dostępne w narzędziu internetowym: Rządowe współczynniki konwersji do raportowania firm. Obowiązkowa sprawozdawczość korporacyjna W czerwcu 2017 r. Wprowadziliśmy rozporządzenie zobowiązujące wszystkie notowane spółki do zgłaszania emisji gazów cieplarnianych. Niniejsze rozporządzenie zapewni przejrzystość w zakresie tego, w jaki sposób notowane spółki zarządzają swoimi informacjami dotyczącymi emisji dwutlenku węgla, o które prosili inwestorzy. Po konsultacjach dotyczących projektu rozporządzenia ministrowie postanowili, że rozporządzenie wejdzie w życie w październiku 2017 r., Aby dostosować się do zmian wprowadzanych w ramach sprawozdawczości korporacyjnej. Dodatek 4: budżety emisji To była pomocnicza strona szczegółów głównego dokumentu dotyczącego polityki. W budżecie emisji dwutlenku węgla obowiązuje ograniczenie całkowitej ilości gazów cieplarnianych, które Wielka Brytania może emitować w ciągu 5 lat. Wielka Brytania jest pierwszym krajem, który ustali prawnie wiążące budżety węglowe. W ramach systemu budżetów węglowych będzie się liczyć z każdą toną gazów cieplarnianych emitowanych od 2050 r. Gdy emisje wzrosną w jednym sektorze, Wielka Brytania będzie musiała osiągnąć odpowiednie spadki w innym. Pomoc w realizacji celu 2050 Wprowadziliśmy budżety emisji dwutlenku węgla w ramach Aktu dotyczącego zmian klimatu 2008, aby pomóc Wielkiej Brytanii w redukcji emisji gazów cieplarnianych o co najmniej 80 do 2050 r. Ustaliliśmy pierwsze 4 budżety na emisję dwutlenku węgla, obejmujące okres od 2008 r. Do 2027. Zobowiązaliśmy się zmniejszyć o połowę emisje z Wielkiej Brytanii w stosunku do roku 1990 podczas czwartego okresu emisji dwutlenku węgla (2023 do 2027). Każdy budżet emisji dwutlenku węgla podzielony jest na: sektor handlowy, który jest oparty na udziale Zjednoczonego Królestwa w unijnym limicie handlu uprawnieniami do emisji (EU ETS) na ten okres i obejmuje sektor energetyczny i ciężki w sektorze niehandlowym, który obejmuje wszystko inne, takie jak drogi transport, rolnictwo i budynki W szczególności, budżety węglowe ograniczają emisję gazów cieplarnianych do: 3 018 milionów ton ekwiwalentu dwutlenku węgla (MtCO2e) w pierwszym okresie emisji dwutlenku węgla (od 2008 do 2017) 2 782 MtCO2e w drugim okresie emisji dwutlenku węgla (od 2017 do 2017 r.) ) 2 544 MtCO2e w trzecim okresie emisji dwutlenku węgla (2018 do 2022) 1 950 MtCO2e w czwartym okresie emisji dwutlenku węgla (2023 do 2027) Poziomy te zostały określone przez: Plan emisji dwutlenku węgla Plan emisji dwutlenku węgla określa nasze zasady i propozycje dotyczące realizacji pierwszego 4 budżety węglowe. Aktualizuje i zastępuje plan obniżenia emisji dwutlenku węgla z 2009 roku. Spełnienie budżetów węglowych Nasze najnowsze prognozy sugerują, że Wielka Brytania jest na dobrej drodze do spełnienia swoich pierwszych trzech ustawowych budżetów węglowych: Na podstawie naszych planowanych polityk przewiduje się niedobór 205 MtCO2e w stosunku do czwartego budżetu na emisję dwutlenku węgla. W planie emisji dwutlenku węgla opracowaliśmy scenariusze, w których pomniejszyliśmy szacowany niedobór 181 MtCO2e. Nasze skorygowane szacunki odzwierciedlają: zrewidowane prognozy dotyczące populacji prognozy cen paliw kopalnych korekty inwentaryzacji gazów cieplarnianych korekty szacunkowych oszczędności z polityk Nasza zdolność do realizacji budżetów emisji dwutlenku węgla opiera się na działaniach podejmowanych przez departamenty prowadzące do redukcji emisji: jednak wszystkie działy są odpowiedzialne za redukcję emisji z własnych budynków i nieruchomości oraz do oceny wpływu nowych polityk na emisję dwutlenku węgla. Działania na rzecz budżetów emisji dwutlenku węgla są uzgadniane dla okresów budżetowych od 1 do 3 (od 2008 do 2022 r.) I są szczegółowo opisane w planie przejścia na emisję niskoemisyjną. Informacje te pomagają nam śledzić postępy i zagrożenia związane z dostawą i stanowią punkt odniesienia. Agencja Ochrony Środowiska (EA) jest brytyjskim administratorem i angielskim organem regulującym system handlu uprawnieniami do emisji w UE. EA może wpływać na efektywność energetyczną i ograniczać emisję gazów cieplarnianych poprzez regulację i kontrolę: lokali użytkowych w kontekście zapobiegania zanieczyszczeniom i ich kontrolowania (składowiska emitują metan z gazów cieplarnianych) EA pracuje również nad redukcją emisji gazów cieplarnianych dzięki naszym rolom regulacyjnym w innych obszarach ich specjalizacji: odpływ wody i zarządzanie ryzykiem przybrzeżnym, system planowania Raportowanie postępów Ustawa o zmianach klimatu 2008 nakłada na nas obowiązek prawny corocznego zgłaszania emisji w Zjednoczonym Królestwie i postępów w osiąganiu limitów emisji dwutlenku węgla. Dwa raporty spełniają ten obowiązek: rozliczanie emisji dwutlenku węgla W celu ustalenia zgodności z budżetami emisji i celami emisyjnymi będzie stosowana rachunkowość węglowa. Przeczytaj dalsze informacje na temat rachunkowości dotyczącej emisji dwutlenku węgla: Międzynarodowe emisje lotnictwa i transportu oraz brytyjskie konto netto w Wielkiej Brytanii Krajowe emisje z lotnictwa i transportu morskiego są objęte obecnymi ramami budżetu emisji. Ze względu na niepewność w chwili uzgodnienia ustawy o zmianie klimatu nie uwzględniono międzynarodowych emisji lotniczych i wysyłkowych. Ustawa zawierała wymóg, aby rząd ponownie rozważył ich włączenie do końca 2017 r., Wymaganie, które zostało spełnione poprzez złożenie sprawozdania parlamentarnego: brytyjskie budżety węglowe i cel 2050: międzynarodowe emisje lotnicze i morskie w dniu 19 grudnia 2017 r. Rząd ogłosił w sprawozdaniu biorąc pod uwagę niepewność dotyczącą międzynarodowych ram redukcji emisji pochodzących z lotnictwa, a zwłaszcza traktowania lotnictwa w ramach unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji, Komisja odroczyła zdecydowaną decyzję dotyczącą uwzględnienia emisji międzynarodowych lotnictwa i żeglugi w brytyjskim rachunku netto emisji węgla. Inne przyszłe EuropaEuropejska integracja Instytucje minus 24-02-2017 - 09:30 Czy UE nadal nadaje się do celów w obecnej formie? Bez przeszkód stojących przed nami Parlament Europejski zastanawiał się, w jaki sposób można ulepszyć UE. 16 lutego eurodeputowani przyjęli trzy sprawozdania, w których stwierdzili, w jaki sposób uważają, że UE musi zostać zreformowana, aby zwiększyć jej zdolność działania, odbudować zaufanie obywateli i uczynić gospodarkę bardziej odporną. (Przeczytaj więcej Przyszłość UE: Parlament Europejski przedstawia swoją wizję) Inne Stosunki zewnętrzne minus 23-02-2017 - 17:03 Izraelski-palestyński proces pokojowy znajduje się w krytycznym momencie, a UE i jej państwa członkowskie powinny uznać Palestyńska państwowość, według członków parlamentu Delegacja Palestyny. Kierowani przez delegację przewodniczącego Neoklis Sylikiotis, pięciu członków odwiedzili Jerozolimę i Zachodni Brzeg w dniach 20-24 lutego. Ponadto, eurodeputowani omówili ostatnią decyzję izraelskich rządów o legalizacji z mocą wsteczną osiedli nielegalnie zbudowanych na ziemi palestyńskiej podczas debaty plenarnej w dniu 14 lutego (Czytaj więcej: Izrael-Palestyna: deputowani wyrażają swoje obawy dotyczące procesu pokojowego) Sesja plenarna Środowisko rolnictwa minus 22-02 -2017 - 09:00 Chociaż pestycydy są szybkie i skuteczne dla wzrostu roślin, wiążą się z potencjalnym ryzykiem dla zdrowia ludzi, zwierząt i środowiska. Według Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności około 45 zużywanej przez nas żywności zawiera pozostałości pestycydów o wartości przekraczającej prawnie dopuszczalne 1,6. Posłowie chcą promować stosowanie bardziej naturalnych pestycydów oraz uprościć i przyspieszyć proces zatwierdzania. Sprawdź nasze wideo, aby uzyskać więcej informacji. (Przeczytaj więcej: Pestycydy: eurodeputowani chcą promować wykorzystanie naturalnych alternatyw) Inne Handel międzynarodowy minus 20-02-2017 - 15:31 Ceta przeszła zasadniczą przeszkodę 15 lutego, kiedy posłowie do PE głosowali za podpisaniem przełomowego porozumienia handlowego między UE a Kanadą. Porozumienie usuwające ponad 99 taryf może tymczasowo wejść w życie już w kwietniu. Mówiąc po głosowaniu, Artis Pabriks, przewodniczący Parlamentu Europejskiego na Europę w sprawie Ceta, powiedział: Europa nie może przetrwać bez wolnego i uczciwego handlu i wysokiej jakości interakcji z innymi globalnymi graczami. Opisał także Cetę jako złoty standard dla przyszłych transakcji handlowych. (Przeczytaj więcej Ceta: Ta umowa jest ważna dla Europy zarówno pod względem geopolitycznym, jak i gospodarczym) Inne Kultura minus 20-02-2017 - 13:23 Jak dobrze znasz Europę Dowiedz się, biorąc udział w naszym zimowym wyzwaniu Zobacz, ile europejskich stolic możesz zidentyfikować poprawnie. (Przeczytaj więcej: zimowe wyzwanie: ile rozpoznajesz europejskich stolic) Sesje sesji plenarnej Externalinternational trade Stosunki zewnętrzne Sprawy gospodarcze i monetarne minus 17-02-2017 - 11:00 Europosłowie zatwierdzili Cetę podczas tego tygodnia sesji po sesji plenarnej, a następnie wizyty kanadyjskiej Premier Justin Trudeau powiedział im, że umowa handlowa między UE a Kanadą dotyczy nie tylko handlu, ale także poprawy życia ludzi. Nowo wybrany prezydent Austrii Alexander Van der Bellen zwrócił się również do Parlamentu, a posłowie do PE przyjęli nowe środki antyterrorystyczne i przedstawili swoje pomysły na przyszłość UE. (Przeczytaj więcej ... Najważniejsze wydarzenia: Ceta, roboty, antyterroryzm, przyszłość UE) Sesja plenarna minus 16-02-2017 - 13:09 Konieczne są ogólnoeuropejskie przepisy dotyczące szybko rozwijającej się dziedziny robotyki, np. w celu egzekwowania norm etycznych lub ustalenia odpowiedzialności za wypadki z udziałem samochodów bez kierowcy - mówią posłowie do PE w rezolucji przegłosowanej w czwartek. (Przeczytaj więcej: Roboty i sztuczna inteligencja: posłowie do PE apelują o ogólnounijne zasady odpowiedzialności) Inni Sprawiedliwość i sprawy wewnętrzne Bezpieczeństwo i obrona minus 16-02-2017 - 12:45 Europejczycy stają się zradykalizowani, a podróżowanie w celu walki w Iraku lub Syrii zagrożenie dla UE. Większość ostatnich zamachów terrorystycznych w Europie popełniali krajowi terroryści. Eurodeputowani przyjęli 16 lutego nowe zasady mające na celu zapewnienie silniejszych kontroli na zewnętrznych granicach UE i zapobieganie przygotowywaniu aktów terrorystycznych. Zapoznaj się z naszą infografiką, aby zapoznać się z przeglądem środków walki z terroryzmem, nad którymi pracował Parlament. (Przeczytaj więcej: Infografika: jak Parlament zajmuje się zagrożeniem terroryzmem) Sesja plenarna Przyszłość Europy Integracja europejska Instytucje minus 16-02-2017 - 12:42 Jeśli UE ma zwiększyć zdolność działania, odbudować zaufanie obywateli i stworzyć strefę euro gospodarka bardziej odporna na zewnętrzne wstrząsy, musi w pełni korzystać z traktatu lizbońskiego. Ale aby pójść dalej, musi się zreformować bardziej fundamentalnie. Było to kluczowe przesłanie trzech rezolucji dotyczących przyszłego rozwoju Unii Europejskiej, zatwierdzonych przez Parlament w czwartek. (Przeczytaj więcej Parlament przedstawia swoją wizję przyszłości Europy) Sesja plenarna Sprawiedliwość i sprawy wewnętrzne minus 16-02-2017 - 12:35 Aby przeciwdziałać rosnącym zagrożeniom ze strony zagranicznych bojowników podróżujących do stref konfliktu w celach terrorystycznych i samotnych wilków ataki solo, nowe unijne zasady zostały zatwierdzone przez Parlament w czwartek. (Przeczytaj więcej: Zapobieganie terroryzmowi: ograniczanie zagranicznych bojowników i samotnych wilków) Udział w EU ETS Wprowadzenie do unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji, w tym sposób funkcjonowania systemu ograniczenia i handlu, sposobu przydzielania bezpłatnych uprawnień, szczegółów dotyczących przestrzegania przepisów, włączenia lotnictwa w systemie i system rezygnacji Zjednoczonego Królestwa dla małych emitentów i szpitali. EU ETS to największy na świecie wielobranżowy, wielosektorowy system handlu przydziałami emisji gazów cieplarnianych. Obejmuje on ponad 11 000 elektrowni i zakładów przemysłowych w całej UE, z których około 1000 znajduje się w Wielkiej Brytanii. Należą do nich elektrownie, rafinerie ropy naftowej, platformy offshore i przemysł produkujący żelazo i stal, cement i wapno, papier, szkło, ceramikę i chemikalia. Inne organizacje, w tym uniwersytety i szpitale, mogą również podlegać EU ETS w zależności od zdolności spalania urządzeń w swoich zakładach. Operatorzy lotniczy latający do lub z europejskiego portu lotniczego są również objęci EU ETS. W niniejszych wytycznych objaśniono system limitów i handlu UE, w tym szczegóły etapów dostarczania systemu. Dostarcza informacji na temat wniosku Zjednoczonego Królestwa dotyczącego bezpłatnych uprawnień do fazy III za pośrednictwem krajowych środków wykonawczych (NIM), a także szczegółów dotyczących zgodności i weryfikacji. Istnieją również rozdziały poświęcone uregulowaniom dotyczącym emisji dla przemysłu lotniczego i programu rezygnacji z małych emitentów i szpitali w Wielkiej Brytanii. Ograniczenia i handel EU ETS działa na zasadzie pułapu i handlu, więc istnieje limit lub limit na całkowitą emisję gazów cieplarnianych dozwoloną przez wszystkich uczestników objętych systemem, a ten limit jest zamieniany na zbywalne uprawnienia do emisji. Zbywalne uprawnienia do emisji są przydzielane uczestnikom rynku w ramach EU ETS, co odbywa się za pomocą kombinacji bezpłatnych przydziałów i aukcji. Jeden dodatek daje posiadaczowi prawo do emisji jednej tony CO2 (lub jej odpowiednika). Uczestnicy objęci EU ETS muszą co roku monitorować i zgłaszać swoje emisje, a także przekazywać wystarczającą ilość uprawnień do emisji, aby pokryć roczne emisje. Uczestnicy, którzy prawdopodobnie wyemitują więcej środków niż ich przydział, mogą wybrać między podjęciem działań mających na celu zmniejszenie emisji lub zakup dodatkowych uprawnień z rynku wtórnego, np. firm, które posiadają uprawnienia, których nie potrzebują, lub z aukcji prowadzonych przez państwo członkowskie. Więcej informacji jest dostępnych w EU ETS. strona internetowa rynków węglowych. Nie ma znaczenia, gdzie (pod względem lokalizacji fizycznej) dokonuje się redukcji emisji, ponieważ emisje mają taki sam efekt ekologiczny, niezależnie od miejsca ich powstawania. Przesłanką handlu uprawnieniami do emisji jest to, że umożliwia redukcję emisji, gdzie koszt redukcji jest najniższy, zmniejszając ogólny koszt walki ze zmianą klimatu. Jak działa handel: uproszczony hipotetyczny przykład Historycznie instalacja A i instalacja B emitują 210 ton CO2 rocznie. W ramach procesu alokacji UE otrzymują po 200 uprawnień. Pod koniec pierwszego roku odnotowano emisje w wysokości 180 Mt dla instalacji A, ponieważ na początku roku zainstalowano wydajny energetycznie kocioł, który ograniczył emisje CO2. Teraz może swobodnie sprzedawać swoje nadwyżki uprawnień na rynku uprawnień do emisji dwutlenku węgla. Instalacja B wyemitowała jednak 220 Mt CO2, ponieważ musiała zwiększyć swoje moce produkcyjne i była zbyt droga, aby zainwestować w technologię efektywności energetycznej. W związku z tym instalacja B kupiła uprawnienia na rynku, który został udostępniony, ponieważ instalacja A była w stanie sprzedać swoje dodatkowe uprawnienia. Efektem netto jest to, że inwestycja w redukcję emisji dwutlenku węgla odbywa się w najtańszym miejscu, a emisje CO2 są ograniczone do 400 uprawnień wydanych dla obu instalacji. Fazy ​​dostawy systemu handlu uprawnieniami do emisji Do chwili obecnej zostały zrealizowane lub uzgodnione trzy fazy operacyjne EU ETS, chociaż przewiduje się, że program będzie kontynuowany po 2020 r .: Faza I (od 1 stycznia 2005 r. Do 31 grudnia 2007 r.) Faza ta jest zakończona. Więcej szczegółów dotyczących tej fazy można znaleźć w wersji archiwalnej na stronie internetowej DECC: EU ETS Faza I. Faza II (od 1 stycznia 2008 r. Do 31 grudnia 2017 r.) Faza II EU ETS zbiegła się z pierwszym okresem zobowiązań z Kioto. Faza II została opracowana na podstawie doświadczeń z pierwszej fazy i została rozszerzona na emisje CO2 ze szkła, wełny mineralnej, gipsu, spalania ropy naftowej i gazu ziemnego, petrochemikaliów, sadzy i zintegrowanych hut. W fazie II każde państwo członkowskie opracowało krajowy plan rozdziału uprawnień (KPRU), w którym określono całkowitą liczbę uprawnień, które państwo członkowskie zamierzało wydać na tym etapie, oraz sposób, w jaki zaproponowała ona dystrybucję tych uprawnień każdemu z operatorów objętych zakresem dyrektywy. System. Każdy NAP musiał zostać zatwierdzony przez Komisję Europejską. Zatwierdzony brytyjski plan NAP II został opublikowany w dniu 16 marca 2007 r. Dalsze szczegóły dotyczące tej fazy można znaleźć w wersji archiwalnej National Archives na stronie internetowej DECC: EU ETS Faza 2. Faza III (od 1 stycznia 2017 r. Do 31 grudnia 2020 r.) Obecna faza EU ETS opiera się na dwóch poprzednich fazach i została znacznie zmieniona, aby w większym stopniu przyczynić się do rozwiązania problemu zmian klimatu, w tym: ogólnoeuropejski limit liczby dostępnych uprawnień oraz wzrost aukcji tych uprawnień, a także system brytyjski mający na celu obniżenie kosztów przestrzegania przepisów dla małych dostawców i szpitali. Limit UE zmniejszy liczbę dostępnych uprawnień o 1,74 każdego roku, zapewniając całkowitą redukcję zweryfikowanych emisji o 21 poniżej 2005 r. Do 2020 r. Trajektoria będzie obliczana od punktu początkowego fazy środkowej fazy II i będzie opisywać spadek limit od 2017 roku. Bezpłatny przydział uprawnień Wszystkie sektory objęte EU ETS. z wyjątkiem większości sektora energii w UE, otrzymuje się bezpłatny przydział uprawnień, aby pomóc im w przejściu na gospodarkę niskoemisyjną. Ponadto sektory przemysłowe o znacznym ryzyku konkurencji z krajów, w których nie ma podobnych kosztów emisji dwutlenku węgla (więcej informacji w sekcji dotyczącej ucieczki emisji w EU ETS) kwalifikują się do otrzymania większej części uprawnień za darmo. W 2017 r. Państwa członkowskie zostały zobowiązane do przedłożenia Komisji Europejskiej wykazu wstępnej liczby bezpłatnych uprawnień, które mają zostać wydane dla każdej instalacji przemysłowej w fazie III, zwanej Krajowymi środkami wykonawczymi lub NIM. Zjednoczone Królestwo przedłożyło Komisji NIMs w dniu 12 grudnia 2017 r., A następnie przedłożyło zmodyfikowane formularze NIM w kwietniu 2017 r. W dniu 5 września 2017 r. Komisja Europejska ogłosiła zakończenie procesu sprawdzania i potwierdzania bezpłatnego przydziału uprawnień do emisji w ramach ETS w każdym państwie członkowskim. NIMs. Komisja ogłosiła również, że wymagany jest międzysektorowy współczynnik korygujący, aby zagwarantować, że przydział bezpłatnych uprawnień w całej UE pozostanie w granicach ustalonych w dyrektywie ETS. Czynnik ten zmniejszył wstępną alokację dla każdej instalacji EU ETS o 5,73 w 2017 r., Wzrastając do 17,56 w 2020 r. Średnie zmniejszenie przydziału wynosi zatem 11,58 w latach 2017-2020. Pierwsza lista poniżej pokazuje bezpłatne dane dotyczące przydziału w fazie III dla każdej instalacji przemysłowej w Wielkiej Brytanii, zatwierdzonej przez Komisję Europejską w dniu 18 grudnia 2017 r. Druga lista pokazuje zaktualizowane bezpłatne dane na temat alokacji dla fazy III, biorąc pod uwagę wszelkie zmiany w alokacji uzgodnione w NIM w Zjednoczonym Królestwie dla poszczególnych instalacji na dzień 30 kwietnia 2017 r., na przykład z powodu częściowych usterek, znacznych redukcji zdolności produkcyjnych lub instalacji wprowadzonych do EU ETS (nowi uczestnicy). Lista będzie corocznie aktualizowana w celu uwzględnienia dalszych zmian w alokacji w trakcie fazy. Arkusz kalkulacyjny MS Excel. 73,2 KB Ten plik może nie być odpowiedni dla użytkowników technologii asystującej. Poproś o dostępny format. Jeśli korzystasz z technologii asystującej (np. Czytnik ekranu) i potrzebujesz wersji tego dokumentu w bardziej przystępnym formacie, wyślij wiadomość e-mail na adres correspondencedecc. gsi. gov. uk. Powiedz nam, jaki format potrzebujesz. Pomoże nam, jeśli powiesz, jaką technologię asystującą używasz. PDF. 635KB. 14 stron Ten plik może nie być odpowiedni dla użytkowników technologii asystujących. Poproś o dostępny format. Jeśli korzystasz z technologii asystującej (np. Czytnik ekranu) i potrzebujesz wersji tego dokumentu w bardziej przystępnym formacie, wyślij wiadomość e-mail na adres correspondencedecc. gsi. gov. uk. Powiedz nam, jaki format potrzebujesz. Pomoże nam, jeśli powiesz, jaką technologię asystującą używasz. PDF. 727 KB. 31 stron Ten plik może nie być odpowiedni dla użytkowników technologii asystujących. Poproś o dostępny format. Jeśli korzystasz z technologii asystującej (np. Czytnik ekranu) i potrzebujesz wersji tego dokumentu w bardziej przystępnym formacie, wyślij wiadomość e-mail na adres correspondencedecc. gsi. gov. uk. Powiedz nam, jaki format potrzebujesz. Pomoże nam, jeśli powiesz, jaką technologię asystującą używasz. PDF. 397 KB. 32 strony Ten plik może nie być odpowiedni dla użytkowników technologii asystujących. Poproś o dostępny format. Jeśli korzystasz z technologii asystującej (np. Czytnik ekranu) i potrzebujesz wersji tego dokumentu w bardziej przystępnym formacie, wyślij wiadomość e-mail na adres correspondencedecc. gsi. gov. uk. Powiedz nam, jaki format potrzebujesz. Pomoże nam, jeśli powiesz, jaką technologię asystującą używasz. Wycieki węgla i wyciek emisji ETS UE to termin używany do opisania perspektywy wzrostu globalnej emisji gazów cieplarnianych, gdy firma przenosi produkcję lub inwestycje poza UE, ponieważ - w przypadku braku prawnie wiążącej międzynarodowej umowy klimatycznej - nie są one w stanie przeniesienie wzrostu kosztów wywołanego przez EU ETS na swoich klientów bez znaczącej utraty udziału w rynku. Najlepszym sposobem zaradzenia ucieczce emisji byłaby prawnie wiążąca międzynarodowa umowa klimatyczna. Stworzyłoby to równe szanse dla przemysłu w UE i poza nią w zakresie rozliczania kosztów emisji dwutlenku węgla. W międzyczasie EU ETS zapewnia dwa mechanizmy łagodzące ryzyko ucieczki emisji. Po pierwsze, sektory uznane za narażone na znaczące ryzyko ucieczki emisji kwalifikują się do otrzymania 100 bezpłatnych przydziałów uprawnień do wartości referencyjnej dla sektorów. Jest to znaczące źródło ulgi, ponieważ sektory, które nie zostały uznane za zagrożone, otrzymają 80 swoich przydziałów za darmo w 2017 r., Zmniejszając się co roku do 30 w 2020 r. W celu osiągnięcia 0 (tj. Pełnego licytowania) w 2027 r. Drugi mechanizm pozwala państwom członkowskim Państwa mają zrekompensować sektory o znacznym ryzyku ucieczki emisji w wyniku pośrednich kosztów EU ETS (tj. W wyniku wzrostu cen energii związanych ze stosowaniem EU ETS), pod warunkiem że systemy są zaprojektowane w ramach określonych przez Komisję Europejską (patrz sekcja dotycząca węgla pośredniego schemat kompensacji wycieków, aby uzyskać więcej informacji). Rząd Wielkiej Brytanii zdecydowanie popiera zasadę darmowej alokacji w przypadku braku międzynarodowego porozumienia klimatycznego. Uważamy, że proporcjonalny darmowy przydział uprawnień daje ulgę sektorom o znacznym ryzyku ucieczki emisji, bez podnoszenia barier w handlu międzynarodowym. Obawiamy się jednak, że osoby najbardziej zagrożone mogą nie otrzymać wystarczającej rekompensaty w przyszłości, jeżeli obecne zasady EU ETS nie zostaną zreformowane na potrzeby fazy IV EU ETS. Rząd brytyjski dostrzega obawy przemysłu związane z konkurencyjnością i ucieczką emisji i zobowiązuje się do zapewnienia, że ​​sektory rzeczywiście narażone na znaczące ryzyko ucieczki emisji są chronione przed tym ryzykiem. W czerwcu 2017 r. Opublikowaliśmy projekt badawczy zlecony przez Departament Energii i Zmian Klimatycznych, przeprowadzony przez firmę Vivid Economics i Ecofys. which investigates the occurrence of carbon leakage so far and the fundamental drivers of carbon leakage for a selection of industrial sectors and assesses the measures in place for its mitigation. The report models the risk of carbon leakage for 24 industrial sectors, and was produced in consultation with industry stakeholders. Modelling analysis shows that in the absence of any mitigating policy measures (such as free allocation of allowances), no allowance for carbon abatement potential, and no increase in carbon regulation outside of the European Union, a number of sectors are at risk of leakage. Given these assumptions, the modelling analysis shows higher rates of carbon leakage than would be expected to occur in reality. The views expressed in the report are those of its writers, and do not represent an official position of the UK government. The final report, case studies and associated peer review are available: Carbon leakage prospects under Phase III of the EU ETS and beyond Assessment of carbon leakage status for the free allocation of allowances Sectors at risk of carbon leakage are assessed against a set of criteria and thresholds set out in the EU ETS Directive. The list of sectors deemed at risk of leakage for the period 2017-2017 were agreed through the EU comitology procedure in December 2009. with additions to the list made in subsequent European Commission Decisions . The EU ETS Directive allows for a review of sectors at risk every five years, with the possibility of adding sectors to the list on annual, ad hoc basis. On 5 May 2017, the European Commission published its draft list of sectors for the period 2018-19. based on the quantitative and qualitative criteria set out in the ETS Directive. The draft carbon leakage list will be presented to the EU Climate Change Committee for vote shortly, after which it must be sent to the European Parliament and the Council for three months scrutiny before adoption. On 31 August 2017, the UK responded to the European Commissions consultation on the methodology for determination of the carbon leakage list for 2018-19. UK response to the European Commissions consultation on assumptions to be used for the 2018-19 EU ETS carbon leakage list ( PDF. 163KB. 12 pages ) Indirect carbon leakage compensation scheme In the 2017 Autumn Statement, the Chancellor announced that the government intended to implement measures to reduce the impact of policy on the costs of electricity for the most electricity-intensive industries, beginning in 2017 and worth around 250 million over the Spending Review period. As part of this, the government has committed to compensate the most electricity-intensive businesses to help offset the indirect cost of the Carbon Price Floor and the EU ETS. subject to state aid guidelines. In the 2017 Budget, the Chancellor announced that compensation for the indirect costs of the Carbon Price Floor and the EU ETS would be extended to 2019-20. The European Commission adopted revised State Aid guidelines on compensation for the indirect costs of the EU ETS in June 2017. These guidelines list the sectors deemed to be exposed to a significant risk of carbon leakage due to indirect emissions costs, and provide details of the maximum levels of compensation that can be made available to them. Any Member State compensation scheme must be designed within the framework set by the European Commission. In October 2017, DECC and BIS launched the energy intensive industries compensation scheme consultation. which set out our proposals for the eligibility and design of the compensation package. The consultation, which closed in December 2017, provided an opportunity for all those interested in the package to comment on the proposals, helping us ensure that compensation is targeted at those companies who are most at risk of carbon leakage as a result of energy and climate change policies. Following detailed consideration of the responses and state aid clearance for the EU ETS compensation package, in May 2017 we published the governments response to the consultation and the final compensation scheme design for the EU ETS. The UK started making payments in respect of indirect costs of the EU ETS in 2017. For Carbon Price Floor compensation, which remains subject to state aid approval from the European Commission, we expect to publish guidance later in the summer and begin payments shortly thereafter. New Entrants Reserve The New Entrants Reserve (NER ) is a set aside of EU allowances, reserved for new operators or existing operators who have significantly increased capacity. The UKs EU ETS Regulators are responsible for administering and assessing all NER applications. Operators starting a new entrant activity must submit an NER application to their regulator within 12 months of starting normal operation of the new or extended activity. More information on applying to the Phase III NER is available on the Environment Agency: EU ETS New Entrant Reserve (NER ) webpage. Further information on allowances can be found on the EU ETS. allowances page . Complying with the EU ETS The Greenhouse Gas Emissions Trading System Regulations 2017 require all operators that carry out an activity covered by the EU ETS to hold a greenhouse gas emissions permit - in effect, a licence to operate and emit greenhouse gases covered by the EU ETS. Activities covered by the EU ETS are any of the activities listed in Annex I to the EU ETS Directive . The EU ETS Regulators are responsible for enforcing compliance with the EU ETS Regulations, including operational functions such as granting and maintaining permits and emissions plans (for aviation), monitoring and reporting (including monitoring plans), assessing verified emission reports (and tonne-kilometre reports), assessing applications to the NER. determining reductions in allocations as a result of changes in capacity or cessation of activities, exchanging of information with UKAS on verifier activities. For the purpose of calculating civil penalties, DECC determines the value of the EU ETS carbon price used by the regulator. The determination is published in November each year: On 7 August 2017, we launched a consultation on a number of technical amendments to the Greenhouse Gas Emissions Trading Scheme Regulations 2017 so as to simplify and harmonize EU ETS penalties in the transition to Phase III, improve clarity and reduce the burden for businesses. The consultation closed on 19 September 2017. For more information on how to comply with EU ETS please visit: Monitoring, reporting, verification and accreditation An EU ETS operator must propose a monitoring plan when applying for a greenhouse gas emissions permit (or emissions plan for aviation operators). The monitoring plan provides information on how the EU ETS operators emissions will be measured and reported. A monitoring plan must be developed in accordance with the European Commissions Monitoring and Reporting Regulation and be approved by an EU ETS Regulator. The reporting year runs from 1 January to 31 December each year. The EU ETS requires all annual emissions reports and monitoring to be verified by an independent verifier in accordance with the Accreditation and Verification Regulation. A verifier will check for inconsistencies in monitoring with the approved plan and whether the data in the emissions report is complete and reliable. The European Commissions Guidance on the Accreditation and Verification Regulation aims to help operators of all stationary installations, aviation operators, verification bodies and regulators perform verifications consistently throughout the EU. It provides practical information and advice on the process and requirements for annual verification required by the EU ETS Directive, the European Commissions Monitoring and Reporting Regulation and Greenhouse Gas permitsmonitoring planstonne-kilometre plans. Finding an accredited EU ETS verifier in the UK The Accreditation and Verification Regulation (Commission Regulation 6002017EU ) requires EU ETS verifiers to meet specific requirements. In the UK, these requirements are demonstrated by being accredited. The UK Accreditation Service (UKAS ) is responsible for the accreditation and supervision of verifiers in the UK and for maintaining a list of those verifiers. The list of UKAS accredited verifiers for Phase III, including aviation, of the EU Emissions Trading System indicates the scope of a particular verifiers accreditation, for example in relation to particular sectors. The UKAS list does not include verifiers accredited by other national accreditation bodies and under Phase III rules there is no registration or acceptance procedure for non-UK verifiers. All verifiers are required to demonstrate that they are either accredited (or certified) in accordance with the Accreditation and Verification Regulation. Operators are responsible for ensuring that their verifier is accredited for the relevant scope of work. Details of a verifiers scope of accreditation can be found on the verifiers accreditation certificate. If you are an EU ETS verification body working in the UK for the first time, you will need an ETSWAP account to view your clients reports and to submit your verification opinion statement, as well as a Registry Account. To open a verifier ETSWAP account, send an email to EThelpenvironment-agency. gov. uk. It is advisable to do this when you have a client in the UK. Include the following information in your email: Name of verifier organisation Country Accreditation identification number A copy of your accreditation certificate Full name and email address of the main point of contact (this user will have the responsibility for managing other users for this verifier) Once the ETSWAP administrator has approved your request for access, ETSWAP will send you an email with the login details for your individual user account. To apply for a verifier Registry account, email etregistryhelpenvironment-agency. gov. uk for an application pack. Further guidance Using UK greenhouse gas inventory data in EU ETS monitoring and reporting: the country-specific factor list The European Commissions Regulation on Monitoring and Reporting allows nationally reported data to be used as default factors in specific circumstances. Carbon emission factors and calorific values from the UK Greenhouse Gas Inventory (AEA-Ricardo, 2018) are available for annual emissions reporting for the EU ETS : MS Excel Spreadsheet. 76.6KB This file may not be suitable for users of assistive technology. Request an accessible format. If you use assistive technology (eg a screen reader) and need a version of this document in a more accessible format, please email correspondencedecc. gsi. gov. uk. Please tell us what format you need. It will help us if you say what assistive technology you use. The national factors are Tier 2 and Tier 2a emission factors and net calorific values for specific fuels used by particular industries. The data have largely been extracted from the UK Greenhouse Gas Inventory that is presented on an annual basis to the United Nations Framework Convention on Climate Change (UNFCCC ). The Greenhouse Gas Inventory is developed independently to the EU Emissions Trading System. This data means the data referred to in Article 31(1) of the Monitoring and Reporting Regulation. The factors in these tables should only be used in accordance with the requirements in an installations approved monitoring plan, which is part of the Greenhouse Gas permit. Tables for previous years are available as follows: EU ETS non-compliance The EU ETS Directive requires Member States to put in place a system of penalties which is effective, proportionate and dissuasive but the nature of the penalties is largely left to Member State discretion (with the exception of the penalty for failure to surrender sufficient allowances in certain circumstances). The Greenhouse Gas Emissions Trading System Regulations 2017 set out the civil penalties to which a person is liable if they do not comply with the EU ETS. DECC has produced the guidance below for the offshore oil and gas industry detailing the Departments approach to enforcement and sanctions. The Regulations provide for the right of appeal against decisions of an EU ETS Regulator. In England and Wales appeals for both operators of stationary installations and aircraft operators, as well as offshore installations, are heard by the First-tier Tribunal. Appeals in Northern Ireland are heard and determined by the Planning Appeals Commission (PAC). In Scotland, the Directorate for Planning and Environmental Appeals (DPEA) in the Scottish Government hears and determines appeals on behalf of the Scottish Ministers. Different arrangements apply to appeals brought by aviation operators against a penalty notice served under the Aviation Greenhouse Gas Emissions Trading Scheme Regulations 2017 for the 2017 scheme year. The relevant rules under the 2017 Regulations continue to apply in relation to any appeal brought against any decision made or notice served under the 2017 Regulations. These provide that the appeal body is the Secretary of State or an independent person appointed by the Secretary of State. Appeal Determinations 2017 scheme year: Six appeals determinations have been made under these Regulations: Aviation in the EU ETS The EU Emissions Trading System requires aircraft operators to monitor and report emissions of CO2 and surrender the equivalent number of allowances. The scheme is designed to be a cost-effective means of tackling the CO2 emissions from aviation, enabling the aviation industry to grow sustainably whilst delivering emission reductions. The scheme applies to all flights between airports in the European Economic Area. Details of the underpinning EU legislation and related detailed FAQs can be found on the European Commission: Reducing emissions from aviation web page . We are consulting on implementation of the revised Aviation ETS in the UK. The consultation seeks comments on the proposed amendments to UK Regulations and the consultation-stage Impact Assessment. You can view the consultation and accompanying documents on the EU Emissions Trading System aviation consultation webpage . The key changes are: An Intra-European Economic Area (EEA) scope for the Aviation ETS from 1 January 2017 until 31 December 2018 A deferral of compliance deadlines for 2017 emissions until March and April 2018 An exemption for non-commercial operators emitting less than 1,000 tonnes of CO2 per year until 2020 Simplified procedures for operators emitting less than 25,000 tonnes of CO2 per year The number of free allowances issued and allowances auctioned are reduced in proportion to the reduction in scope. We welcome views from any organisation or individual, and the consultation will be of particular interest to aircraft operators, aerodrome operators, verifiers, other participants in the EU ETS and environmental groups. Regulation of aircraft operators emissions Each aircraft operator is administered by a single member state. The European Commission produces an annual list showing which operators are administered by which member state . There are three Regulators in the UK that regulate Aviation ETS activities, depending on the location of an operators registered office or where their highest proportion of emissions occur: the Environment Agency (for operators in England) the Scottish Environmental Protection Agency and Natural Resources Wales . You can find out more about what operators need to do to comply with the scheme on the EU ETS. operators and activities affected web page . Auctioning Free allocation to aircraft operators The European Commission enacted legislation in April 2017 changing the scope of EUETS with regards to international aviation emissions (Regulation (EU ) No 4212017 amending Directive 200387EC ). As a result of the change in scope of Aviation EU ETS. the UK is obligated to recalculate the allocation of free allowances due to eligible aircraft operators. This recalculation has been done in accordance with the Commission guidance. The table includes all operators who were previously due free allowances and indicates their new free allowance allocation under the reduced scope. Operators who ceased operations have been removed from this list. Operators who are now exempt under the new non-commercial de minimis (under 1,000tCO2 per annum calculated on the basis of full scope) still appear in this table. However owing to their exempt status these operators are not due free allowances and as such their Aircraft Operator Holding Account (AOHA) will be marked as excluded in the registry meaning that no transactions can be carried out and no free allowances will be deposited. If you believe you are no longer due any allowances as a result of the changes or you wish to seek further clarification as to your new free allowance allocation please contact the Environment Agency aviation helpdesk ETAviationHelpenvironment-agency. gov. uk . Historic information Please visit the DECC EU ETS legislation page to see UK legislation and EU Regulations . Please visit the National Archives version of the Aviation in the EU Emissions Trading System web pages to see information relating to aviationaviation appeals previously available on the DECC website. Small Emitter and Hospital Opt-out Scheme The UKs Small Emitter and Hospital Opt-out Scheme allows eligible installations to be excluded from Phase 3 (2017 to 2020) of the EU ETS. The scheme has been approved by the European Commission. Article 27 of the EU ETS Directive enables small emitters and hospitals to be excluded from the EU ETS. with the primary aim of reducing the administrative burdens on these installations. This acknowledges that the administrative costs faced by smaller emitters under the EU ETS are disproportionately high per tonne of CO2, in comparison to the costs for large emitting installations. The Directive requires that excluded installations are subject to a domestic scheme that will deliver an equivalent contribution to emission reductions as the EU ETS . The UKs opt-out scheme was designed in consultation with industry and aims to offer a simple, deregulatory alternative to the EU ETS whilst maintaining the incentives for emission reductions. We estimate that the scheme will offer savings of up to 39 million to industry over Phase III. The opt-out scheme offers deregulatory savings through: the replacement of a requirement to surrender allowances with an emissions reduction target simplified monitoring, reporting and verification requirements (MRV), including the removal of the requirement for third party verification no requirement to hold an active registry account less burdensome rules for target adjustment following an increase in installation capacity Further details on the scheme are contained in the documents listed below. Please note that these documents will be updated later in 2018. The consultations referred to in the Frequently asked questions document are now closed. The UKs Small Emitter and Hospital Opt-out Scheme (document updated on 25 March 2017 following agreement of the EU Registries Regulation 2017) Participants in the opt-out scheme Operators of installations that are excluded from the EU ETS and participating in the Opt-out Scheme should refer to the document European Union Emissions Trading System (EU ETS ) Phase III: Guidance for installations How to comply with the EU ETS and Small Emitter and Hospital Opt-out Scheme . The application period for the opt-out scheme ran from 23 May to 18 July 2017. Operators of 247 installations were approved to participate in the opt-out scheme by the European Commission as excluded from the EU ETS . The EU ETS Directive does not provide for further installations to join the opt-out scheme. Previous information on the development of the scheme including, the application period, policy development and the small emitters workshop held on the 12 June 2017, can be viewed on the National Archives website.

No comments:

Post a Comment