Thursday 9 November 2017

Forex history php to usd


The Worlds Trusted Currency Authority Wydanie północnoamerykańskie Dolar był dotychczas notowany mieszany, stabilny w stosunku do euro, waluty funta szterlinga i dolara, ale w porównaniu z jenem, który osiągnął lepsze wyniki niż rynki spadły przed atutem państwa Trumps of Union dzisiaj. Rynki są. Przeczytaj więcej X25B6 2017-02-28 12:15 UTC Edycja europejska Dolar był dotychczas mieszany mieszany, stabilny w stosunku do waluty euro i dolara, skromnie w stosunku do jena i umiarkowanie w stosunku do wciąż słabego funta. Rynki są przycupnięte przed Stanami Trumpów. Czytaj dalej X25B6 2017-02-28 08:14 UTC Asian Edition Handel walutami był stosunkowo spokojny w N. Y. w poniedziałek, przy dolarze mieszanym i wewnątrz stosunkowo wąskich pasm ogółem. Kursy EUR-USD opublikowały sześciostrefowe maksima w wysokości 1.0644, po czym znów zanotowały spadek, podczas gdy USD-JPY krótko spadł poniżej 1.1200 wcześniej. Czytaj więcej X25B6 2017-02-27 19:11 UTCUSDPHP - Dolar amerykański Philippine Peso 18 października 2018 13:58 GMT middot Odpowiedz Ważne wiadomości: środa i czwartek o 15:00. Przewodnicząca Rezerwy Federalnej Janet Yellen będzie przemawiała w sprawie półrocznego raportu na temat polityki pieniężnej przed Komitetem ds. Usług Finansowych w Waszyngtonie. Ona może zaoferować wskazówki na temat możliwego terminu na następną podwyżkę. Odwiedź moją stronę profilu. Wysoki nacisk w środę i czwartek. USDPHP spadnie o więcej niż 200 pipsów. (Przeczytaj więcej) Feb 09, 2018 08:22 GMT middot Odpowiedz Kup USDPHP na 47,620 TP 47,840. (Przeczytaj więcej) 20 stycznia 2018 12:37 GMT middot Odpowiedz Pokaż wszystkie komentarze (3) Dołączył dołączył w: Mar 2004 Status: Member 6 Posts Im short from 1.2176 sl: 1.2265. Zająłem pozycję w piątek rano około 8 rano EST. Chciałem naśladować przystanek, ale zasnąłem ze względu na zwariowane wzorce spania w zeszłym tygodniu. Na szczęście cena nagle nie odwróciła się do mnie przez mój postój. Zastanawiam się nad przeniesieniem sl asap do 1.2170, o breakeven. Zakryłem kolejne uderzenie w okolicy 1.1205, ale chciałbym zostawić ten handel otwarty i mam nadzieję, że przyzwoicie zyskać na zerwaniu poniżej 1,2060. Chciałbym dostać się wcześniej, ale ostatnio koncentruję się na GBPUSD i USDCHF. Czy ktokolwiek w tym handlu Co myślisz o przeniesieniu mojego przystanku do 1.2170 Zbyt ciasno umieściłem to tutaj, ponieważ myślę, że istnieją co najmniej dwa poziomy oporu od miejsca, w którym jesteśmy teraz na Fri, blisko 1,2124: 1) 1,2140 pt. Wysokie po odbiciu od 1.1203 (blisko piąta niska) i 50 fibo od piątku do 1.1203 2) nieco powyżej 61,8 funta (1.2159) z 1.2213-gt1.2077) i wcześniejszego wsparcia śróddziennego na piątek Jeśli je zepsuje, to poczekam do przerwy 1.2213 do glonga lub gry na mniejszych włóknach, aby odszukać małe zyski, dopóki nie będzie wyraźnego kierunku Chcę być w dość przyzwoitym położeniu, na wszelki wypadek, gdyby wyrwał się z tej codziennej konsolidacji. Być może uda mi się ponownie wejść na odskok o powierzchni 1.1205 i zejść z obszaru 1.2200. Co sądzisz o moim rozumowaniu? W jaki sposób mogę poprawić ten typ analizy wsparcia dla fibo? może z pewnymi wskaźnikami zauważyłem intraday i codzienne podwójne szczyty i headandshoulders, przy okazji, ale nie wspomniałem o nich. Oba są sygnałami odwrócenia trendu, więc jest to wysokie prawdopodobieństwo, że zobaczymy więcej spowolnienia, ale wciąż jest trochę niepewnie co do tego kiedy dla mnie. Całkiem zasrany zysk za 100 pensów zniknął we wtorek. Ponownie wprowadzono 75 pipsów, które również zniknęły. Następnie wszedł krótko 1914. Powstrzymany 1944 za kolejne 30 pipsów trafienie. Nie mogę sobie pozwolić na to, aby pozwolić dochodowym transakcjom przeistoczyć się w straty, czekając na cel 150 pipsów zgodnie z systemem 5MFX. Od teraz będę musiał zacząć czerpać zyski, kiedy tylko będę miał. czy widziałeś mój raport z osiągnięć w innym wątku - zarządzanie tradycjami ma nieco inny sens - przynajmniej w krótkim okresie jego zasady mnie przerażają - ale to mój styl - lubię walić w singlesdoubles i nie szukając biegania w domu Zdecydowanie raczej nie wykonuję dużego ruchu niż widzę, że fajny zysk wyparowuje strategia 150 pipsów może czasami zadziałać, ale ten miesiąc był trudny z 12 udanych transakcji, tylko 3 pęknięte 150 pestek Beau poleca przeniesienie zatrzymaj się, by wyliczyć, że masz przed sobą 75 do 100 pipsów. Zastanawiam się, czy nie wziąć jednego losu na 50 lub 60 pipsów - lub przynajmniej przesunąć przystanek na 25, ale z czasem (np. doświadczenie), być może Ill poczuć się lepiej z Beaus trade mgmt - Jestem pewien, że on ma historię, aby poprzeć swoje strategie Ale spójrz na te wpisy wyraźnie, ile wartości w tych TRL - czy nie zgodziłbyś się i na podstawie ostatnich osiągnięć, po prostu skupię się na euro i oświadczeniu o kablach: Im tylko zaawansowany początkujący - zatrzymaj to w m ind Zupełnie głupi 100-procentowy zysk zniknął we wtorek. Ponownie wprowadzono 75 pipsów, które również zniknęły. Następnie wszedł krótko 1914. Powstrzymany 1944 za kolejne 30 pipsów trafienie. Nie mogę sobie pozwolić na to, aby pozwolić dochodowym transakcjom przeistoczyć się w straty, czekając na cel 150 pipsów zgodnie z systemem 5MFX. Od teraz będę musiał zacząć czerpać zyski, kiedy tylko będę miał. V Wiem dokładnie, jak się czujesz. Próbując nauczyć się tego biznesu forex i starego standardu, pokroić swoje straty na krótko i pozwolić, aby twoje zyski nie działały dla mnie. Uruchomienie 3 rachunków demo, które to wszystko zaczęło ssać wielki czas (2 to znaczy). Traktowałem te śmieszne pieniądze jak własne. Gdyby ktoś inny niż moja żona zobaczył, że jestem strzeżony, przy tym wirtualnym pieniądzu, musieliby mnie oddać. Użyłem nie miłego języka w głośnych dźwiękach i, i. i. MOJA ŻONA powiedziała: "Dlaczego nie czerpiesz zysków, gdy jesteś w ciąży?" Teraz spędzam swoje życie przed komputerami, oglądając niebieskie i czerwone paski przez cały dzień i całą noc. Soooo - w mojej 10.000 demo zacząłem brać pieniądze, kiedy byłem na górze. Nazwane konto po jej quotMacro-Maiquot. W ciągu około 2 tygodni dostałem tego frajera do 12,900.pl, biorąc wszystko, gdy rynek zaczął się do mnie zwracać. Zapobiegł stratom najlepiej jak potrafiłem z zyskami 2-10, a nawet paroma. Jestem dolnym i górnym wyborem, co wywołuje wiele emocjonalnych zawirowań. Uważam, że jestem chciwy i nie chcę oddawać tego górnego ani dolnego 40 - 150 pestek. Wejdź w Elliott Wave. Z powodu dna i zwieńczenia wchodzę w wiele pierwszych fal. Są one ogólnie poprawione i widzę na tym rynku niesamowitą ilość. W tym miejscu można zatrzymać uderzenia, próbując pozwolić mu działać. Jeśli wymieniłbyś 3 fale i cytowałbyś fale korekcyjne, to nie byłoby potu. (Przeczytanie tego sprawia, że ​​chcę zmienić moje złe nawyki handlowe). Osobiście może to być kurczak. t ale pieniądze są w banku, biorąc zyski. Kiedy się obudzisz późno i przez przypadek weź się w cenę pościgu za 3. lub C, zatrzymaj się i chroń. Sądzę, że właśnie tam granice zadziałają. Po prostu nie mogę wziąć 50 i zobaczyć 200 za tym punktem. Czuję, że coś przeoczyłem. Mam nadzieję, że to pomoże i dobry handel. śliski 60 P. S. Każda pociecha, którą pokonuję w tym tygodniu. Wszystko jest źle i minęło Mój powód do rozpoczęcia tego wątku był dla handlowców do podzielenia się swoimi przemyśleniami w kategoriach zajmowania pozycji na rynku (coś, czego nie widziałem, dzieje się na forum.), Tak, że może być nauka i dyskusja wokół handlu. Wyjaśnienie, dlaczego handlu lub przewidywania jest kluczem do nauki. Złożenie zamówienia jest zobowiązaniem do utworzenia kopii zapasowej. Na przykład, byłby to idealny moment, by usłyszeć, co handlowcy mówią o EURUSD. Czy przyjmują pozycję odwróconą, czy też będą trzymać się trendu Jakie zobowiązanie zamierzasz zrobić i dlaczego. Pozostaję przy systemie EZ Trade. Beacuse, 1. Nie wiem wystarczająco dużo lub mam wystarczające doświadczenie, aby przewidzieć akurat. 2 Oczyściłem 2 konta demo (teraz pracuję nad trzecim) używając moich przydawkowych prognoz. Tak więc wiem wystarczająco dużo, aby wiedzieć, że nie wiem wystarczająco dużo, aby wykonywać własne połączenia Forex Trading: najtrudniejszy sposób na łatwe pieniądze. Podczas gdy ja, podobnie jak większość handlowców, od jakiegoś czasu brakowało USD, teraz jestem płaski. Powód: kiedy trend lub akcje itp. Stają się wiadomościami na pierwszej stronie, są codziennie w radiu telewizyjnym, a każdy, kogo wpadasz wszędzie, mówi o tym - nadszedł czas, aby wziąć zyski i dokonać ponownej oceny, zanim wrócisz na rynek . Nigdy nie rani mnie to, by czerpać zyski i być płaskie, nawet jeśli zostawiam dużo pestek na stole, ponieważ nigdy, przenigdy nie mogę zadzwonić do góry ani do dołu i nie próbuję. Zawsze boli mnie oddanie pestek na rynek, ponieważ byłem zbyt chciwy, by czerpać zyski, gdy po raz pierwszy zaczynałem czuć się niekomfortowo z powodu pozycji. Będę szukał silnego potwierdzenia kontynuacji lub odwrócenia trendu przed zawarciem transakcji długoterminowych lub pośrednich. "Jedna popularna powiedzenie na ten temat maty jest całkowicie błędne to: Nie możesz zepsuć się, biorąc profits. Thats dokładnie, ilu inwestorów zbankrutowało. Podczas gdy amatorzy się załamują, ponosząc duże straty, profesjonaliści zbankrutują, biorąc niewielkie zyski. Problem w skrócie polega na tym, że ludzka natura nie działa na zasadzie tomaksymizacji zysku, ale raczej w celu zmaksymalizowania szansy na zysk. Chęć maksymalizacji liczby zwycięskich transakcji (lub minimalizacji liczby przegrywających transakcji) działa przeciwko inwestorowi. Wskaźnik sukcesu transakcji jest najmniej istotną statystyką wydajności i może nawet być odwrotnie proporcjonalny do wydajności. William Grünhardt

No comments:

Post a Comment